І молодша група | ІІ молодша група (продовжена) | Середня група | Старша група | Середньо-старша група | |
Понеділок | 1. Художньо-продуктивна діяльність: музична 2.Ознайомлення із соціумом | 1.Ознайомлення із соціумом 2. Художньо-продуктивна діяльність: музична ІІ пол.дня Здоров`я та фізичний розвиток | 1. Здоров`я та фізичний розвиток 2. Художньо-продуктивна діяльність: малювання ІІ пол.дня Ознайомлення із соціумом | 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 2.Ознайомлення із соціумом 3. Художньо-продуктивна діяльність: музична | 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 2.Художньо-продуктивна діяльність - ліплення (І-ІІІ ) - аплікація (ІІ-ІV) 3.Ознайомлення із соціумом |
Вівторок | 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 2.Сенсорний розвиток ІІ пол.дня Здоров`я та фізичний розвиток | 1. Художньо-продуктивна діяльність: малювання 2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування | 1. Художньо-продуктивна діяльність: музична 2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування ІІ пол.дня Художньо-продуктивна діяльність: театральна | 1. Логіко-математичний розвиток 2.Ознайомлення з природним довкіллям 3.Художньо-продуктивна діяльність - ліплення (І-ІІІ ) - аплікація (ІІ-ІV) ІІ пол.дня Здоров`я та фізичний розвиток | 1. Розвиток мовлення (грамота) 2.Логіко-математичний розвиток 3. Художньо-продуктивна діяльність: музична ІІ пол.дня Здоров`я та фізичний розвиток |
Середа | 1. Художньо-продуктивна діяльність: музична 2.Ознайомлення з природним довкіллям ІІ пол.дня Сенсорний розвиток | 1. Логіко-математичний розвиток 2. Художньо-продуктивна діяльність: музична ІІ пол.дня Здоров`я та фізичний розвиток | 1. Логіко-математичний розвиток 2.Ознайомлення із соціумом ІІ пол.дня Здоров`я та фізичний розвиток | 1. Розвиток мовлення (грамота) 2.Ознайомлення із соціумом 3. Художньо-продуктивна діяльність: музична ІІ пол.дня Здоров`я та фізичний розвиток | 1.Ознайомлення із соціумом 2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 3. Художньо-продуктивна діяльність: малювання ІІ пол.дня Здоров`я та фізичний розвиток |
Четвер | 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 2. Художньо-продуктивна діяльність - малювання | 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 2. Художньо-продуктивна діяльність - ліплення (І-ІІІ ) - аплікація (ІІ-ІV) ІІ пол.дня Ознайомлення із соціумом | 1. Художньо-продуктивна діяльність: музична 2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування ІІ пол.дня Здоров`я та фізичний розвиток | 1. Логіко-математичний розвиток 2.Ознайомлення із соціумом 3. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування ІІ пол.дня Художньо-продуктивна діяльність: театральна | 1.Ознайомлення з природним довкіллям 2. Логіко-математичний розвиток 3. Художньо-продуктивна діяльність: музична ІІ пол.дня Художньо-продуктивна діяльність: театральна |
П’ятниця | 1. Здоров`я та фізичний розвиток 2.Художньо-продуктивна діяльність - ліплення (І-ІІІ ) - аплікація (ІІ-ІV) | 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 2.Здоров`я та фізичний розвиток ІІ пол.дня Ознайомлення з природним довкіллям | 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 2.Художньо-продуктивна діяльність - ліплення (І-ІІІ ) - аплікація (ІІ-ІV) ІІ пол.дня Ознайомлення з природним довкіллям | 1. Здоров`я та фізичний розвиток 2. Художньо-продуктивна діяльність: малювання ІІ пол.дня Ознайомлення з природним довкіллям | 1.Ознайомлення із соціумом 2. Здоров`я та фізичний розвиток ІІ пол.дня Ознайомлення з природним довкіллям |
Коментарi